• Aptarnauti klientus telefonu dėl įrangos (biuro spausdinimo) gedimų, prekių užsakymo;
• Registruoti klientų kreipinius automatizuotose sistemose, sudėtingesnius klausimus nukreipti serviso inžinieriams;
• Konsultuoti klientus nesudėtingais techniniais klausimais;
• Valdyti užduotis sistemose (registravimas, priskyrimas vartotojui, problemų išsprendimas, ataskaitų formavimas ir pan.).
Reikalavimai
• Aukštasis išsilavinimas;
• Panašaus darbo patirtis klientų konsultavimo, aptarnavimo srityje (būtų didelis privalumas);
• Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
• Atsakingumas, savarankiškumas, kruopštumas, gebėjimas bendrauti su skirtingais žmonėmis;
• Gebėjimas bendrauti ir dirbti komandoje;
• Anglų kalbos mokėjimas.
PRIVALUMAI:
• Darbo su Navision, ServiceNow sistemomis patirtis.
Įmonė siūlo
Dinamišką darbą patikimoje, tarptautinėje, inovatyvioje kompanijoje, asmeninio ir profesinio tobulėjimo galimybes ir kt.
Darbo užmokestis (atskaičius mokesčius) 750 €.
Dėl detalesnės informacijos kreiptis telefonu: + 370 5 2691076.
Kontaktinis asmuo: Rasa.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.