2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) (Kaunas, 0,5 et.)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

Kokie iššūkiai Tavęs laukia?

• Privačių bei verslo klientų aptarnavimas, užtikrinant aukštą aptarnavimo kokybę;
• pašto, finansinių ir kitų paslaugų pardavimas;
• informacijos teikimas klientams apie paslaugas, jų kainas ir tarifus, paslaugų teikimo tvarką;
• atliktų darbų dienos ataskaitų rengimas.

Darbo sąlygos:

• Darbo krūvis - 0,5 etato, 20 val. per savaitę;
• darbo vieta - Kauno 41 paštas (V. Krėvės pr. 97A).

Reikalavimai

Mes tikimės, kad Tu:

• Esi įgijęs aukštesnįjį ar aukštąjį išsilavinimą;
• turi darbo patirties klientų aptarnavimo, paslaugų pardavimo srityje;
• puikiai supranti ir kalbi lietuviškai, užsienio kalbų mokėjimas – privalumas;
• esi orientuotas į klientą ir rezultatus;
• moki dirbti kompiuteriu;
• pasižymi organizuotumu, iniciatyvumu, esi sąžiningas, pareigingas, atsakingai žiūri į pavestas užduotis.

Įmonė siūlo

Ką mes Tau siūlome:

• Stabilią darbo vietą sparčiai tobulėjančioje bendrovėje;
• apmokymus neturintiems darbo patirties;
• visas socialines garantijas;
• laiku mokamą atlyginimą ir papildomus priedus, priklausančius nuo darbo rezultatų.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Kandidatuodami Jūs pateikiate savo asmens duomenis akcinei bendrovei Lietuvos paštui. Šie asmens duomenys tvarkomi atrankos į bendrovės darbuotojus vykdymo tikslu ir sutikimo pagrindu iki atrankos proceso pabaigos. Pozicijų, į kurias atranka vykdoma nuolat ir nenutrūkstamai, atveju Jūsų pateikti asmens duomenys bus saugomi 1 metus nuo duomenų gavimo dienos. Informacija apie šias pareigybes ir kita informacija apie asmens duomenų tvarkymą: https://www.post.lt/lt/privatumo-politika.