2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo specialistas

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

• Efektyvus vidinių įmonės duomenų sistemų administravimas, užsakymų atlikimas;
• Bendravimas su įmonės klientais telefonu ir el. laiškais;
• Atliktų užsakymų pristatymo organizavimas ir kontrolė;
• Vidinės įmonės dokumentacijos ruošimas pagal numatytas tvarkas;
• Vertimai anglų (vokiečių) kalbomis;
• Bendradarbiavimas su kitomis įmonės atstovybėmis tiek Lietuvoje, tiek užsienyje;
• Pagalba komandai bei pavestų vadovo užduočių įgyvendinimas.

Reikalavimai

• Aukštesnysis arba aukštasis išsilavinimas (gali būti paskutiniųjų kursų studentas/-ė);
• Patirtis administravimo/klientų aptarnavimo srityje;
• Puikūs anglų kalbos įgūdžiai (rusų/vokiečių kalbos mokėjimas būtų didelis privalumas);
• Kompiuterinis raštingumas;
• Puikūs bendravimo ir organizavimo įgūdžiai;
• Gebėjimas dirbti savarankiškai stresinėse situacijose;
• Pasitikėjimas savimi, iniciatyvumas.

Įmonė siūlo

• Išsamius ir nuolatinius mokymus, realias karjeros galimybes;
• Geras darbo sąlygas, motyvuotą, profesionalų ir draugišką kolektyvą;
• Tarptautinę darbo aplinką, kurioje galėsite tobulėti ir augti kaip specialistas;
• Socialines garantijas ir sveikatos draudimą.