Klientų aptarnavimo specialistas yra atsakingas už profesionalų vienos lyderiaujančių rinkoje skaitmeninės televizijos klientų aptarnavimą bei informacijos teikimą telefonu (įeinantys skambučiai), problemų sprendimą ir aktyvų reagavimą į klientų poreikius.
Reikalavimai
Jei:
Trokšti augti bei tobulėti kartu su mumis
Esi bendraujantis ir komunikabilus
Kompiuteris Tau ne priešas
…Esi tas, kurio ieškome!
Įmonė siūlo
Intensyvų mokymų ciklą;
Galimybę įgyti patirties klientų aptarnavimo srityje;
Pamaininį slenkantį darbo grafiką;
Galimybę dirbti 24, 30 arba 40 val./sav.;
Galimybę derinti darbą ir studijas;
Draugiškus ir energingus kolegas.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.