2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo vadovui (-ei) Vilniuje

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

- Klientų srautų reguliavimas optikoje;
- konsultantų darbo organizavimas, koordinavimas ir kontrolė;
- optikos įvaizdžio ir aptarnavimo standartų laikymosi užtikrinimas;
- ataskaitų, pasiūlymų vadovybei ruošimas.

Reikalavimai

- Panašaus darbo (vadovavimo optikai, kitokiam padaliniui) patirtis;
- komandos veiklos planavimo, darbo organizavimo įgūdžiai;
- gebėjimas ugdyti ir motyvuoti komandą;
- konfliktų ir problemų sprendimo įgūdžiai.

Asmeninės savybės:
komunikabilumas, iniciatyvumas, noras tobulėti, atsakingumas, pareigingumas.

Įmonė siūlo

atsakingą ir įdomų darbą;
profesinio tobulėjimo galimybes:
darbo vietą žinomame ir pastovius klientus turinčiame optikos salone;
nuo darbo rezultatų priklausantį atlyginimą, motyvacinius priedus;

Darbo vieta: Vilnius, (prekybos centras „Akropolis“)
Darbo laikas: pilna darbo diena
Siūlomas atlyginimas: sutartinis