Turite aukštąjį arba aukštesnįjį išsilavinimą (pageidautina IT srityje, galite būti paskutinio kurso studentas);
Turite konsultavimo arba mokymo patirties (telefonu, el.paštu, HelpDesk sistemoje);
Suprantate skirtingų sričių verslo procesus bei jų skirtumus (pardavimai, gamyba, logistika ir t.t.);
Turite darbo patirtį informacinių sistemų diegimo arba tobulinimo projektuose (ERP; CRM ir t.t.);
Turite puikias lietuvių kalbos žinias (žodžiu ir raštu) ir galite laisvai bendrauti anglų ir rusų kalbomis;
Mokate bendrauti su verslo klientais ir dirbti komandoje;
Gebate savarankiškai spręsti problemas ir priimti sprendimus;
Stipriosios jūsų savybės - atsakingumas, etiškumas, ryžtingumas ir pozityvumas;
Būti motyvuotam, norėti tobulėti, kelti savo kvalifikaciją ir įgūdžius.
Įmonė siūlo
Įdomų darbą profesionalioje komandoje, turinčioje klientus visame pasaulyje;
Draugišką atmosferą energingoje ir savo darbą mylinčioje komandoje;
Saviraiškos galimybes ir nuolatinį profesinį tobulėjimą;
Konkurencingą atlyginimą ir visas socialines garantijas;
Galimybę derinti darbą iš namų.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.