2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo vadybininkas, CRM konsultantas

CVMarket.lt klientas
2000 - 2500 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

  • Klientų konsultavimas CRM informacinės sistemos naudojimosi klausimais (nuotoliniu būdu, gyvai);
  • Klientų poreikių surinkimas ir analizė;
  • CRM sistemos parametrizavimas pagal kliento pardavimų procesus;
  • Klientų užklausimų valdymas, incidentų registravimas, sprendimas.

Reikalavimai

  • Turite aukštąjį arba aukštesnįjį išsilavinimą (pageidautina IT srityje, galite būti paskutinio kurso studentas);
  • Turite konsultavimo arba mokymo patirties (telefonu, el.paštu, HelpDesk sistemoje);
  • Suprantate skirtingų sričių verslo procesus bei jų skirtumus (pardavimai, gamyba, logistika ir t.t.);
  • Turite darbo patirtį informacinių sistemų diegimo arba tobulinimo projektuose (ERP; CRM ir t.t.);
  • Turite puikias lietuvių kalbos žinias (žodžiu ir raštu) ir galite laisvai bendrauti anglų ir rusų kalbomis;
  • Mokate bendrauti su verslo klientais ir dirbti komandoje;
  • Gebate savarankiškai spręsti problemas ir priimti sprendimus;
  • Stipriosios jūsų savybės - atsakingumas, etiškumas, ryžtingumas ir pozityvumas;
  • Būti motyvuotam, norėti tobulėti, kelti savo kvalifikaciją ir įgūdžius.

Įmonė siūlo

  • Įdomų darbą profesionalioje komandoje, turinčioje klientus visame pasaulyje;
  • Draugišką atmosferą energingoje ir savo darbą mylinčioje komandoje;
  • Saviraiškos galimybes ir nuolatinį profesinį tobulėjimą;
  • Konkurencingą atlyginimą ir visas socialines garantijas;
  • Galimybę derinti darbą iš namų.