Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė)

PAYSERA LT, UAB

Darbo skelbimo numeris

333922

Darbo aprašymas

- Klientų aptarnavimas telefonu, el. paštu ir realaus laiko žinutėmis;
- klientų konsultavimas el. komercijos ir finansinių paslaugų srityse;
- el. komercijos projektų paraiškų tikrinimas ir paslaugų aktyvavimas;
- naujų klientų tapatybės tikrinimas ir registravimas sistemoje.


Reikalavimai

- Ne mažiau nei 1 metų patirtis klientų aptarnavimo telefonu ir/ar el. paštu srityje;
- labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai ir greitas spausdinimas (akluoju būdu ~350 simbolių per minutę būtų privalumas, o pasiryžimas to išmokti - būtinumas);
- puikiai mokate rusų arba anglų kalbą.

Privalumai:
- patirtis finansų srityje;
- kitų kalbų žinojimas.


Įmonė siūlo

- Slenkantį darbo grafiką;
- reguliarius mokymus;
- realizuoti save tarptautinėje įmonėje;
- prisijungti prie nuolat didėjančios komandos;
- šaunią komandą, smagias pramogas su kolektyvu.

Apie Paysera paslaugas:
https://www.youtube.com/watch?v=ynaFo0z6KhM

Informacija apie darbą:

Darbo vieta:
Alytus
Darbo pobūdis:
visa darbo diena, darbuotojas
Galioja iki:
2018 m. gegužės 12 d.
Įvestas:
2018 m. balandžio 13 d.
Siųsti CV

Kitame žingsnyje galėsite pasirinkti - siųsti CV kaip registruotam ar kaip neregistruotam vartotojui!


Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė)


PAYSERA LT, UAB

„Paysera LT“ - licencijuota elektroninių pinigų įstaiga. Teikia elektroninių atsiskaitymų, vietinių ir tarptautinių pinigų pervedimų, valiutos konvertavimo ir įmokų surinkimo paslaugas, atsiskaitymų fizinėse prekybos vietose sprendimus.

Peržiūrėti įmonės profilį >