Esamų klientų aptarnavimas telefonu;
Kokybės kontrolės skambučiai;
Konsultacijos produktų ir seminarų klausimais;
Pagalba organizuojant mokymus ir seminarus;
Pagalba pardavimų vadybininkui.
Reikalavimai
Mokėjimas klausytis ir vesti pokalbį
Mandagi, logiška kalba;
Analitinis mąstymas;
Pozityvus nusiteikimas ir vidinė motyvacija siekti užsibrėžtų savo ir įmonės tikslų;
Patirtis telemarketingo srityje būtų privalumas.
Įmonė siūlo
Stabilų atlyginimą ir priedus priklausančius nuo rezultatų;
Galimybę pačiam derinti savo darbo laiką/ dirbti ne visą darbo dieną;
Asmeninio ir profesinio tobulėjimo galimybes
Visas socialines garantijas
Atlyginimas derybų klausimas 300–700 Eur atskaičiavus mokesčius;
Priklauso nuo rezultatų;
Su perspektyva didėti
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.