matavimo priemonių priėmimą, išdavimą, dokumentų parengimą;
klientų konsultavimą (žodžiu, telefonu ar el. paštu) ir operatyvų problemų sprendimą;
darbą su CRM, DVS, KSS programomis;
aukštos klientų aptarnavimo kokybės užtikrinimą.
Reikalavimai
esi orientuotas į rezultatą;
puikiai įvaldęs kompiuterinį raštingumą (MS Office, Outlook ir kt) ir puikiai moki lietuvių kalbą (anglų /rusų k. mokėjimas – privalumas);
esi atsakingas, kruopštus ir iniciatyvus;
tavo išsilavinimas ne žemesnis negu aukštasis koleginis.
Įmonė siūlo
galimybę augti ir įgyti žinių bei kompetencijų dirbant su profesionaliu vadovu teikiančiu grįžtamąjį ryšį ir suteikiančiu visus galimus resursus nuolatiniam asmeniniams augimui;
galimybę mokytis ir tobulėti;
darbo grafiką I-V 8-17 val. arba I-V 7:30-16:15 val., savaitgaliai ir šventės - laisvadieniai;
aiškią atlygio sistemą - nuo 800-1200 EUR (bruto) darbo užmokestį bei motyvacinius priedus (“be lubų”).
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.