Darbas klientų aptarnavimo skyriuje: informacinių srautų ir skambučių valdymas; užsakymų surinkimas ir padalijimas skyriams; darbas su duomenų baze; informacijos suteikimas klientams.
Reikalavimai
Slovakų kalbos žinios;
Puikūs planavimo ir organizavimo įgūdžiai;
Iniciatyvumas, lankstumas, malonus bendravimas su klientais ir kolegomis, orientacija į rezultatą, analitinis mąstymas.
Privalumai:
- darbo patirtis su buhalterinės apskaitos programomis.
Įmonė siūlo
Įdomų, dinamišką ir atsakingą darbą;
- visas socialines garantijas;
- kompetenciją atitinkantį stabilų atlyginimą;
- tobulėjimo ir karjeros galimybes.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.