Darbas klientų aptarnavimo skyriuje: informacinių srautų ir skambučių valdymas; užsakymų surinkimas ir padalijimas skyriams; darbas su duomenų baze; informacijos suteikimas klientams.
Reikalavimai
Slovakų kalbos žinios;
Puikūs planavimo ir organizavimo įgūdžiai;
Iniciatyvumas, lankstumas, malonus bendravimas su klientais ir kolegomis, orientacija į rezultatą, analitinis mąstymas.
Privalumai:
- darbo patirtis su buhalterinės apskaitos programomis.
Įmonė siūlo
Įdomų, dinamišką ir atsakingą darbą;
- visas socialines garantijas;
- kompetenciją atitinkantį stabilų atlyginimą;
- tobulėjimo ir karjeros galimybes.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!