• Klientų aptarnavimo strategijos kūrimas ir įgyvendinimas;
• Ryšių su klientais palaikymas ir vystymas ;
• Užsakymų gamybos procesų kontrolė;
• Klientų poreikių vertinimas;
• Dokumentų rengimas;
• Pasiūlymų dėl skyriaus veiklos tobulinimo teikimas;
• Trumpų tekstų vertinimas;
• Kontaktų paieška;
• Užsakymų pateikimas klientams.
Reikalavimai
• Darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje;
• Geras anglų ir rusų kalbos mokėjimas (raštu ir žodžiu);
• Puikūs poreikių išsiaiškinimo, aktyvaus klausymosi įgūdžiai;
• Gebėjimas dirbti komandoje;
• Asmeninės savybės: kantrumas, organizuotumas, atsakingumas, komunikabilumas, iniciatyvumas;
• Puikus Microsoft Office programų, Google įrankių išmanymas.
Privalumai:
• Latvių kalbos žinios;
• Vairuotojo pažymėjimas.
Įmonė siūlo
• Konkurencingą ir laiku mokamą atlyginimą bei visas socialines garantijas;
• Motyvuojančią darbo aplinką ir galimybę realizuoti savo idėjas;
• Puikią galimybę tobulėti profesinėje srityje.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.