2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo vadybininkė (-as) - apskaitininkė (-as) (tarptautinė kompanija) (darbas iš namų)

CVMarket.lt klientas
1700 - 2300 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

Mūsų klientei – ilgus metus sėkmingai dirbančiai tarptautinei korporacijai, pasitelkiančiai naujausiais technologijas, gaminančiai inovatyvų produktą, šiuo metu darbui Kaune ieškoma (-as) Klientų aptarnavimo vadybininkė (-as) - apskaitininkė (-as).

 

  • Klientų / tiekėjų užklausų administravimas telefonu, el. paštu, CRM;
  • Sutarčių, užsakymų ir kitų įmonės dokumentų rengimas ir administravimas, sklandžios komunikacijos su padaliniais kitose šalyse užtikrinimas;
  • Sandėlio likučių stebėjimas, logistikos procesų koordinavimas (reikalingų dokumentų rengimas, transporto užsakymas ir kt.);
  • Buhalterinės apskaitos duomenų rengimas,  pagalba įmonės vyriausiajam buhalteriui;
  • Pakuočių apskaita GPAIS sistemoje.

Reikalavimai

  • Aukštasis išsilavinimas (pageidautina buhalterijos, finansų, verslo administravimo ir pan. srityse);
  • Būtina panašaus darbo patirtis (apskaitos, klientų aptarnavimo, administravimo ar pan. srityse);
  • Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (Excel, privalumas MS Dynamics AX);
  • Labai geros anglų kalbos žinios (raštu, žodžiu);
  • Pareigingumas, atsakingumas, iniciatyvumas, komunikabilumas, kruopštumas, sąžiningumas, savarankiškumas;
  • Gebėjimas paskirstyti prioritetus.

Įmonė siūlo

  • Įdomų, atsakingą, dinamišką darbą tarptautinėje aplinkoje, profesinio tobulėjimo galimybes, lankstų darbo grafiką ir galimybę dirbti iš namų, visas darbui reikalingas priemones bei mokymus;
  • Priklausomai nuo patirties ir kompetencijos, darbo užmokestis (prieš mokesčius) 1700-2300  €.

Telefonas pasiteiravimui: +37066226455, kontaktinis asmuo Rasa. Informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.