kurti santykius su klientais bei parduoti papildomas paslaugas;
rinkti ir analizuoti informaciją bei rasti naujas pardavimo galimybes;
rengti sutartis bei atnaujinti informaciją CRM sistemose;
įvesti naujus klientus į paslaugų procesą (angl. Onboard new customers);
kokybiškai aptarnauti ir konsultuoti klientus.
Reikalavimai
aukštasis išsilavinimas ekonomikos, vadybos srityse;
puikūs bendravimo įgūdžiai;
orientacija į rezultatus bei klientą;
geri darbo kompiuteriu bei analitiniai įgūdžiai;
imlumas naujai informacijai, domėjimasis technologijomis bei noras mokytis;
darbo patirties pardavimų arba klientų aptarnavimo srityje;
anglų kalbos mokėjimas (žodžiu bei raštu B2B).
Įmonė siūlo
dinamišką ir įdomų darbą;
profesionalų ir draugišką kolektyvą;
lankstų darbo pradžios grafiką bei papildomas atostogas;
vidinius mokymus bei nuolatinį tobulėjimą;
darbo vietą bei automobilio parkavimą viename moderniausių Kauno biurų BLC (Vienybės aikštėje).
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.