2022-07-29 11:26:48

Komunikacijos ir klientų valdymo specialistas

CVMarket.lt klientas
2000 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

Pasaka - virtuali lituanistinė mokykla suburianti vaikus ir mokytojus iš viso pasaulio. Siekiame mokyti vaikus paveldėtos kalbos per žaidimus pasitelkdami inovatyvias ir interaktyvias mokymosi priemones. Šiuo metu ieškome komunikacijos ir klientų valdymo specialisto, kurio pagrindinė užduotis - užtikrinti esamų ir būsimų klientų gerovę Pasakoje.

Darbo pobūdis:

  • Konsultuoti klientus mokyklos teikiamų paslaugų klausimais
  • Įgyvendinti komunikacijos strategijas (socialiniai tinklai, internetinis puslapis, naujienlaiškiai)
  • Analizuoti ir koordinuoti klientų valdymo sistemas
  • Įgyvendinti kurso pardavimų projektus
  • Valdyti mokyklos informacines sistemas (tvarkaraščio, klientų valdymo, internetinio puslapio duomenų bazes)

Reikalavimai

  • Aukštasis išsilavinimas komunikacijos arba švietimo srityje
  • Darbo patirtis klientų aptarnavimo arba komunikacijos srityje
  • Gebėjimas dirbti su klientų valdymo sistemomis
  • Puikūs bendravimo įgūdžiai
  • Puikios lietuvių kalbos žinios (raštu ir žodžiu)
  • Geros anglų kalbos žinios (raštu ir žodžiu)

Įmonė siūlo

  • Darbą nuotoliniu būdu
  • Darbą lanksčioje ir nuolat augančioje švietimo kompanijoje
  • 2000 €/mėn. neatskaičius mokesčių
  • Reguliarias premijas