Sklandžios biuro veiklos užtikrinimas, operatyvus iškilusių klausimų sprendimas;
korespondencijos ir kitos dokumentacijos srautų valdymas, gaunamų ir siunčiamų dokumentų registravimas, įkėlimas į dokumentų valdymo sistemą;
personalo dokumentų rengimas ir administravimas, vadovaujantis LR darbo kodeksu ir kitais darbo teisės aktais;
naujų darbuotojų paieška ir bendravimas su potencialiais kandidatais;
komandiruočių koordinavimas;
dalyvavimas įmonės švenčių, renginių organizavime ir kitų personalo projektų įgyvendinime;
biuro prekių užsakymas ir biuro tvarkos priežiūra.
Reikalavimai
Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas;
ne mažesnė kaip 3 metų administracinio darbo patirtis, darbo patirtis gamybos įmonėje būtų didelis privalumas;
raštvedybos žinios ir praktinio taikymo patirtis;
gebėjimas dirbti su el. dokumentų valdymo sistemomis;
profesionalumas ir gebėjimas kurti malonią ir draugišką biuro aplinką;
puikus lietuvių kalbos mokėjimas, anglų arba rusų kalbos žinios.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.
Please fill out all the fields marked with asterisk!