Biuro priežiūra (aprūpinimas kanceliarinėmis, ūkinėmis prekėmis ir pan.);
Svečių priėmimas, skambučių bei el. laiškų srautų valdymas;
Verslo kelionių organizavimas (bilietų pirkimas, viešbučių užsakymai ir pan.);
Pagalba įmonės vadovui, buhalterei ir darbuotojams, vidinės komunikacijos užtikrinimas;
Personalo dokumentacijos administravimas, darbo laiko apskaita;
Naujų darbuotojų atrankos, naujo kolektyvo nario „įvedimo“ procesų organizavimas;
Darbuotojų saugos ir sveikatos procesų valdymas (sveikatos patikrinimų, instruktavimų, mokymų organizavimas, dokumentacijos administravimas ir pan.);
Kitos administracinės ir organizacinės užduotys.
Biuro administratorės/iaus-apskaitininkės/o
Panašaus darbo patirtis – ne trumpiau nei 1 m.;
Aukštasis / aukštesnysis ižsilavinimas;
Geros lietuvių ir anglų kalbos žinios, rusų kalba – privalumas;
Geri įgūdžiai: MS Windows, MS Office, CRM;
Puikūs bendravimo įgūdžiai;
Atsakingumas, kruopštumas ir savarankiškumas.
Įmonė siūlo
Jaukią darbo aplinką.
Draugišką ir kartu tikslo siekiantį kolektyvą.
2 darbo valandomis sutrumpintus penktadienius.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!