klientų užsakymų priėmimas ir darbų organizavimas;
serviso procesų planavimas, valdymas ir kontroliavimas;
klientų nusiskundimų sprendimas;
atsarginių dalių užsakymo koordinavimas;
sandėlio atsargų planavimas, inventorizavimas;
priėmimo/atidavimo dokumentų forminimas, remonto sąmatų sudarymas, darbų apimčių ir kainų derinimas su klientais;
klientų duomenų bazės administravimas;
sąskaitų-faktūrų išrašymas.
Reikalavimai
aukštasis/aukštesnysis techninis išsilavinimas;
žemės ūkio technikos srities praktinės žinios;
gebėjimas dirbti savarankiškai ir prisiimti atsakomybę už rezultatus;
puikūs organizaciniai ir bendravimo įgūdžiai;
gebėjimas suvaldyti konfliktines situacijas;
puikios lietuvių kalbos žinios (anglų, rusų – privalumas), kompiuterinis raštingumas;
vairavimo patirtis ir B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.
Įmonė siūlo
dinamišką ir atsakingą darbą;
draugišką kolektyvą;
kvalifikaciją ir individualius gebėjimus atitinkantį darbo užmokestį (1300-1800 EUR neto) ir priedus už rezultatus.
Pagrindiniai privalumai
Papildomas sveikatos draudimas
Karjeros augimo galimybės
Papildomos motyvacinės naudos
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!