Bendrovės raštų, įsakymų, sutarčių ir kitų dokumentų rengimas ir administravimas;
biuro veiklos organizavimas;
gaunamos ir siunčiamos korespondencijos administravimas;
siuntų siuntimas bei koordinavimas;
čekių ir kitų smulkių bankinių išlaidų vedimas bei sutikrinimas;
sandėlio duomenų vedimas, sąskaitų sutikrinimas;
komandiruočių organizavimas (skrydžių bei viešbučių užsakymai);
LT prekių importo procedūros užsakymas, bendravimas su VMVT;
tiekėjų sertifikatų galiojimo sekimas;
laboratorinių tyrimų siuntimas/užsakymas/sekimas/suvedimas;
įmonės internetinio ir Facebook puslapių priežiūra;
Reikalavimai
Sėkminga 2+ metų biuro administravimo patirtis;
geri raštvedybos ir darbo kompiuteriu įgūdžiai bei informacinių technologijų išmanymo pagrindai;
organizaciniai įgūdžiai;
geros anglų k. žinios (rusų k. žinojimas - privalumas);
atidumas, kruopštumas, gebėjimas planuoti laiką ir valdyti didelius informacijos srautus.
Įmonė siūlo
Atsakingą darbą stabilioje ir augančioje įmonėje;
konkurencingą atlygį;
galimybę tobulėti;
draugišką kolektyvą ir šiuolaikišką požiūrį į darbuotoją.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!