2025-01-23 11:16:08

Biuro ir operacijų administratorius (-ė)

CVMarket.lt Client
2200 - 2500 €/mėn. Prieš mokesčius

Tavo pagrindinės atsakomybės:

  • Ruošti įdarbinimus ir tvarkyti personalo dokumentus (pagal sezoniškumą);
  • Kuruoti darbo saugos bei priešgaisrinės saugos dokumentaciją kartu su partneriais;
  • Prižiūrėti ir kuruoti didmeninius užsakymus;
  • Užtikrinti sklandžią klientų komunikaciją telefonu ir el. paštu, nukreipiant juos į atsakingus kolegas;
  • Valdyti kasų sistemą bei bendradarbiauti su partneriais (Wolt, Bolt ir kt.);
  • Atnaujinti kainoraščius, Google paskyrų informaciją ir rūpintis reikalingomis priemonėmis kepyklėlėms;
  • Padėti komandai spręsti skubius klausimus ir užtikrinti sklandų kasdienį darbą.

Tu puikiai tiksi šiai pozicijai, jei:

  • Turi bent 1 metų patirties administravimo ar panašioje srityje (jei teko rūpintis įdarbinimais ar kitais personalo dokumentais – tai tik pliusas);
  • Taisyklingai ir aiškiai bendrauji lietuviškai – tiek žodžiu, tiek raštu. Praverstų ir anglų kalbos žinios - jos būtų laikomos privalumu;
  • Puikiai valdai kompiuterį (MS Word, Excel ir kt.);
  • Gebi aiškiai planuoti, dėlioti prioritetus ir susitvarkyti su keliais darbais vienu metu;
  • Mėgsti bendrauti ir nebijai dirbti savarankiškai ar užduoti klausimų bei pasiūlyti sprendimų.

Ko galima tikėtis prisijungus prie Crustum komandos?

  • Papildomo sveikatos draudimo ir kelionės išlaidų kompensavimo, kad kelias į darbą būtų be rūpesčių;
  • Galimybės nuolat tobulėti – kvalifikacijos kėlimo mokymai, konferencijos ir asmeninis augimas kartu su kolegomis;
  • Specialių nuolaidų Crustum produktams ir bilietų į partnerių renginius – mažos dovanos, kurios pradžiugins tiek darbo, tiek laisvalaikio metu;
  • Linksmų komandos formavimo veiklų ir įmonės renginių, kur galėsi geriau pažinti kolegas ir mėgautis gera atmosfera.