Įmonių veiklos ataskaitų ruošimą ir analizę, išvadų ir pasiūlymų teikimą;
Pardavimo įmonių Vakarų Europoje biudžetų sudarymą, vykdymo kontrolę;
Finansinių rodiklių analizę ir planavimą, pinigų srautų planavimą, rizikų valdymą;
Atstovavimą bendraujant su bankais, mokesčių institucijomis bei auditams;
Apskaitos vedimo kontrolę;
Komandos darbo organizavimą;
Efektyvų analitikos įrankių parinkimą bei tobulinimą;
Dalyvavimą finansiniuose projektuose ir jų vystyme.
Reikalavimai
Turite 3+ m. patirtį finansų valdyme (FMCG sektorius bei vadovavimo patirtis – privalumas)
Turite analogiškos darbo patirties mažmeninės prekybos / gamybinėje įmonėje;
Pasižymite strateginiu ir analitiniu mąstymu;
Turite gerus darbo kompiuteriu įgūdžius;
Gebate analizuoti ir sisteminti informaciją, pastebėti tendencijas ir daryti išvadas;
Turite aukštąjį išsilavinimą (finansų, ekonomikos, taikomosios matematikos srityje);
Puikiai komunikuojate anglų kalba
Įmonė siūlo
Įdomų, ambicingų iššūkių kupiną darbą tarptautinėje kompanijoje;
Profesinio tobulėjimo ir karjeros perspektyvas;
Modernią ir įkvepiančią darbo aplinką strategiškai patogioje Kauno vietoje;
Jaunatvišką ir profesionalią komandą laukiančią motyvuoto lyderio (-ės).
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!