• bendravimas su klientais ir partneriais (telefonu, el. paštu ir gyvai);
• biuro priežiūra ir užtikrinimas, jog netrūktų kanceliarinių prekių;
• dokumentų valdymas, įeinančios ir išeinančios korespondencijos valdymas.
• Darbo grafikas: I-V, 08:00 – 17:00 val.
Reikalavimai
• turi panašios darbo patirties;
• kalbi anglų kalba;
• esi atsakingas (-a), kruopštus (-i) ir pasižymi loginiu ir analitiniu mąstymu.
Tavęs laukia
• 1700 Eur darbo užmokestis neatskaičius mokesčių.
Dažnai sulaukiame klausimo - ar įdarbinimas kainuoja?
Mūsų paslaugos darbuotojams (-oms) yra nemokamos!
Susidomėjai? Susisiek: +370 5 206 0116.
Paspausdami „Kandidatuoti“ sutinkate, kad „Headex Group“ ir potencialūs darbdaviai tvarkytų Jūsų pateiktus asmens duomenis atrankų į darbo vietas tikslais „Headex Group“ privatumo politikoje nurodyta tvarka, bei Jūsų duomenys būtų saugomi „Headex Group“ duomenų bazėje trejus metus. Daugiau informacijos: www.headex.eu/lt/privatumo-politika/
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!