Klientų supažindinimas su teikiamomis banko paslaugomis ir produktais bei jų pardavimas telefonu.
Klientų konsultavimas telefonu ir el. paštu visais su paskolos gavimu, paskolos paraiškos pildymu bei paskolos sutarties pasirašymu susijusiais klausimais.
Klientų pateiktų duomenų analizė ir sprendimo priėmimas dėl paslaugos suteikimo.
Turi darbo patirties klientų aptarnavimo srityje (privalumas).
Turi darbo patirties finansų, telemarketingo ar draudimo įstaigose (privalumas).
Turi gerus lietuvių kalbos įgūdžius žodžiu ir raštu.
Turi puikius bendravimo įgūdžius.
Esi atsakingas, iniciatyvus ir orientuotas į klientą.
Gebi dirbti komandoje bei prisitaikyti prie nuolat kintančios aplinkos.
Įmonė siūlo
Bazinį bei kintantį darbo užmokesčio dydį nuo 1250 EUR iki 1800 EUR brutto, atsižvelgiant į kompetenciją, įgūdžius ir turimą patirtį.
Profesinį ir asmeninį tobulėjimą (vidinių trenerių akademija, „Lean“ akademija ir daugiau).
Papildomą sveikatos draudimą po asmeninių rezultatų įvertinimo.
Papildomas naudas pagal Bigbank AS Atlygio sistemos principus.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!