Darbo aprašymas
• Ilgalaikių santykių su esamais klientais palaikymas;
• Klientų informavimas apie procedūras, klientų vizitų koordinavimas, registracija;
• Klientų pasitikimas ir jų nukreipimas;
• Skambučių valdymas;
• Klientų konsultavimas, informavimas apie produktus, produktų parinkimas;
• Klinikos priežiūra, bendrosios tvarkos palaikymas;
• Aktyvi naujų, potencialių klientų paieška;
• Kitas administracinio pobūdžio darbas, susijęs su įmonės veikla.
• Klientų informavimas apie procedūras, klientų vizitų koordinavimas, registracija;
• Klientų pasitikimas ir jų nukreipimas;
• Skambučių valdymas;
• Klientų konsultavimas, informavimas apie produktus, produktų parinkimas;
• Klinikos priežiūra, bendrosios tvarkos palaikymas;
• Aktyvi naujų, potencialių klientų paieška;
• Kitas administracinio pobūdžio darbas, susijęs su įmonės veikla.
Reikalavimai
• 2 metų analogiško darbo patirtis (privalumas);
• Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas (privalumas);
• Puikūs bendravimo ir derybų įgūdžiai;
• Geras rusų, anglų kalbos mokėjimas (privalumas);
• Darbo kompiuteriu įgūdžiai;
• Dalykinės ir asmeninės savybės: iniciatyvumas, savarankiškumas, atsakomybė, geresnių rezultatų siekimas, imlumas, atidumas, lojalumas.
• Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas (privalumas);
• Puikūs bendravimo ir derybų įgūdžiai;
• Geras rusų, anglų kalbos mokėjimas (privalumas);
• Darbo kompiuteriu įgūdžiai;
• Dalykinės ir asmeninės savybės: iniciatyvumas, savarankiškumas, atsakomybė, geresnių rezultatų siekimas, imlumas, atidumas, lojalumas.
Įmonė siūlo
• Įdomų ir atsakingą darbą augančioje įmonėje;
• Galimybę realizuoti ir įgyvendinti savo idėjas;
• Karjeros galimybes ir tobulėjimą, siekiant profesinių tikslų;
• Konkurencingą atlyginimą, susidedantį iš bazinės ir neribotos kintamos dalies;
• Profesionalų kolektyvą.
• Galimybę realizuoti ir įgyvendinti savo idėjas;
• Karjeros galimybes ir tobulėjimą, siekiant profesinių tikslų;
• Konkurencingą atlyginimą, susidedantį iš bazinės ir neribotos kintamos dalies;
• Profesionalų kolektyvą.