Profesionalus serviso klientų aptarnavimas telefonu ir informacijos suteikimas;
Klientų užsakymų priėmimas, darbų derinimas, nusiskundimų sprendimas;
Atliekamų darbų kokybės užtikrinimas;
Serviso procesų planavimas, valdymas ir kontrolė;
Klientų duomenų bazės administravimas.
Reikalavimai
Aukštesnysis / aukštasis išsilavinimas (techninis išsilavinimas būtų privalumas);
Būtina analogiško darbo patirtis;
Remonto paslaugų proceso išmanymas;
Darbo kompiuteriu įgūdžiai;
Užsienio kalbų (rusų ir anglų) mokėjimas;
Gebėjimas dirbti savarankiškai, stipri orientacija į darbo rezultatą;
Vairavimo patirtis.
Įmonė siūlo
Realizuoti žinias ir patirtį progresyvioje tarptautinės grupės įmonėje;
Laisvą apmokamą gimtadienio dieną;
Sveikatos draudimą pasibaigus išbandymo laikotarpiui;
Dalyvauti įtraukiančiuose renginiuose, mokymuose ir iniciatyvose;
Kintamą atlyginimo dalį "be lubų" įvykdžius sutartus tikslus.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!