Elektroninės parduotuvės priežiūra ir administravimas.
Reikalavimai
Gebėjimas greitai priimti sprendimus, stipri orientacija į rezultatus, gebėjimas organizuoti, planuoti savo užduotis, atsakingumas;
Gebėjimas dirbti savarankiškai ir komandoje;
Bent vienerių metų darbo patirtis B2B pardavimų srityje;
Orientacija į klientą, puikūs bendravimo, organizaciniai, derybiniai įgūdžiai;
Puikūs kompiuterinio raštingumo įgūdžiai.
Privalumas:
Patirtis pardavimuose bent 1 metai.
Įmonė siūlo
Galimybę realizuoti savo idėjas, kuriant ir inicijuojant pokyčius;
Be patirties apmokome;
Geras darbo sąlygas, draugišką kolektyvą ir visas socialines garantijas;
Kompetencijas atitinkantį ir nuo darbo rezultatų priklausantį atlyginimą;
Atlyginimas 850 €/mėn. į rankas, po bandomojo laikotarpio, priklausomai nuo kandidato kompetencijų ir rezultatų atlyginimo kilimas.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!