Karcher salono klientų aptarnavimas: klientų konsultavimas, produktų demonstravimas ir visapusiška pagalba parenkant ir parduodant tinkamiausią valymo įrangą;
Prekių užsakymas, priėmimas, kiekio ir kokybės tikrinimas;
Prekių ekspozicijos priežiūra: vitrinų išdėstymas ir tvarkos palaikymas, prekių kokybės, kainų, eksploatacinių savybių tikrinimas, tvarkos ir saugumo užtikrinimas;
Prekių užsakymas, priėmimas, kiekio ir kokybės tikrinimas;
Parduotuvės inventorizacija, prekių likučių valdymas, pirkimų ir pardavimų vedimas apskaitos ir CRM programose.
Reikalavimai
Patirties klientų aptarnavimo srityje bei „win – win“ požiūrio santykyje su klientais;
Darbo patirtis su techniniais įrenginiais – privalumas;
Puikių komunikacijos įgūdžių, organizuotumo ir atsakingumo;
Sklandžios lietuvių bei geros anglų kalbos;
Kompiuterinio raštingumo, CRM ar kitų specializuotų programų išmanymo.
Įmonė siūlo
Galimybė panaudoti sukauptą patirtį ir atskleisti savąjį potencialą rūpinantis klientais ir dalyvaujant įvairiuose įmonės projektuose;
Nuolat augti ir tobulėti dalyvaujant Karcher grupės mokymuose bei įveikiant kasdienius iššūkius;
Vietą stabilioje ir lyderiaujančioje įmonėje;
Darbą su inovatyviais ir kokybiškais gaminiais;
Nuo darbo rezultatų priklausančius motyvacinius priedus prie atlygio ir kitas papildomas naudas.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!