Vykdyti pardavimo planus, užtikrinti klientų aptarnavimo kokybę;
Formuoti komandą: vykdyti darbuotojų atrankas, juos ugdyti, kurti gerą atmosferą kolektyve;
Nustatyti tikslus darbuotojams, planuoti jų darbą ir kontroliuoti įvykdymą, taip pat darbo grafikų sudarymas, darbo krūvio paskirstymas.
Stebėti prekių likučius, tinkamą prekių pateikimą bei patrauklų parduotuvės vaizdą
Nuolatinė parduotuvėje vykstančių procesų kontrolė.
Reikalavimai
Turite klientų aptarnavimo ir pardavimų mažmeninės prekybos srityje patirties;
Esate organizuota ir į rezultatą orientuota asmenybė;
Gebate strategiškai mąstyti, motyvuoti ir įkvėpti savo komandą;
Gerai mokate rusų ar anglų kalbas.
Įmonė siūlo
Visą reikiamą pagalbą įsitvirtinant naujoje pozicijoje iš daugiametę patirtį turinčio kolegos;
Finansinį skatinimą už parodytus rezultatus bei visas reikalingas darbo priemones;
Puikias darbo sąlygas dinamiškoje darbo aplinkoje;
Tobulėjimo ir kvalifikacijos kėlimo galimybes;
Konkurencingą darbo užmokestį bei visas socialines garantijas.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.