Vykdyti pardavimo planus, užtikrinti klientų aptarnavimo kokybę;
Formuoti komandą: vykdyti darbuotojų atrankas, juos ugdyti, kurti gerą atmosferą kolektyve;
Nustatyti tikslus darbuotojams, planuoti jų darbą ir kontroliuoti įvykdymą, taip pat darbo grafikų sudarymas, darbo krūvio paskirstymas.
Stebėti prekių likučius, tinkamą prekių pateikimą bei patrauklų parduotuvės vaizdą
Nuolatinė parduotuvėje vykstančių procesų kontrolė.
Reikalavimai
Turite klientų aptarnavimo ir pardavimų mažmeninės prekybos srityje patirties;
Esate organizuota ir į rezultatą orientuota asmenybė;
Gebate strategiškai mąstyti, motyvuoti ir įkvėpti savo komandą;
Gerai mokate rusų ar anglų kalbas.
Įmonė siūlo
Visą reikiamą pagalbą įsitvirtinant naujoje pozicijoje iš daugiametę patirtį turinčio kolegos;
Finansinį skatinimą už parodytus rezultatus bei visas reikalingas darbo priemones;
Puikias darbo sąlygas dinamiškoje darbo aplinkoje;
Tobulėjimo ir kvalifikacijos kėlimo galimybes;
Konkurencingą darbo užmokestį bei visas socialines garantijas.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!