Darbo aprašymas
• Informacijos srauto valdymas tarp skirtingų įmonės padalinių;
• Procedūrų laikymosi užtikrinimas ir kontrolė, teisingas darbų paskirstymas;
• Komunikacijos valdymas ir gerinimas tarp įmonės padalinių bei projektų;
• Personalo strategijos ir procesų kūrimas, integracija bei įgyvendinimas;
• Pagalba įmonės Žmogiškųjų išteklių vadovui.
• Procedūrų laikymosi užtikrinimas ir kontrolė, teisingas darbų paskirstymas;
• Komunikacijos valdymas ir gerinimas tarp įmonės padalinių bei projektų;
• Personalo strategijos ir procesų kūrimas, integracija bei įgyvendinimas;
• Pagalba įmonės Žmogiškųjų išteklių vadovui.
Reikalavimai
• Puikios anglų kalbos žinios;
• Analogiško ar panašaus darbo patirtis (ne mažiau 3 metai);
• Labai geri bendravimo, organizavimo ir planavimo įgūdžiai;
• Aukštasis išsilavinimas teisinėje srityje ar personalo valdymo srityje;
• Geri darbo su Microsoft Excel ir kitomis Office programomis įgūdžiai;
• Atsakingumas, kruopštumas, iniciatyvumas;
• Gebėjimas paskirstyti dėmesį ir prioritetus, bei greitai susisteminti ir apdoroti informaciją;
• Gebėjimas dirbti komandoje ir savarankiškai.
• Analogiško ar panašaus darbo patirtis (ne mažiau 3 metai);
• Labai geri bendravimo, organizavimo ir planavimo įgūdžiai;
• Aukštasis išsilavinimas teisinėje srityje ar personalo valdymo srityje;
• Geri darbo su Microsoft Excel ir kitomis Office programomis įgūdžiai;
• Atsakingumas, kruopštumas, iniciatyvumas;
• Gebėjimas paskirstyti dėmesį ir prioritetus, bei greitai susisteminti ir apdoroti informaciją;
• Gebėjimas dirbti komandoje ir savarankiškai.
Įmonė siūlo
• Darbą vienoje iš lyderiaujančių kompanijų;
• Galimybę dirbti su savo srities profesionalais ir kartu siekti ambicingų įmonės tikslų;
• Asmenines tobulėjimo galimybes;
• Draugišką ir linksmą kolektyvą.
• Galimybę dirbti su savo srities profesionalais ir kartu siekti ambicingų įmonės tikslų;
• Asmenines tobulėjimo galimybes;
• Draugišką ir linksmą kolektyvą.