Rinkti informaciją iš techninių padalinių ir tiekėjų, rengti technines specifikacijas bei kitus pirkimų dokumentus
Užtikrinti sklandų bendradarbiavimą tarp vidinių poreikio formuotojų ir viešųjų pirkimų skyriaus
Tiksliai suformuluoti, ką reikia įsigyti – kad pirkimo aprašymas būtų aiškus tiek tiekėjui, tiek pirkimų skyriui
Stebėti sutarčių vykdymo eigą – sekti terminus, koordinuoti veiksmus tarp rangovų/tiekėjų ir vidinių padalinių, spręsti iškylančius klausimus
Koordinuoti informacijos srautus, užtikrinti dokumentų savalaikį parengimą ir perdavimą atsakingiems asmenims
Prisidėti prie procesų tobulinimo ir sistemingumo
Ko tikimės iš Tavęs?
Turite aukštąjį išsilavinimą (inžinerinė kryptis – privalumas)
Turite bent 1 metų praktinės patirties pirkimų, sutarčių administravimo ar tiekimo srityje
Suprantate, kaip veikia viešųjų pirkimų procesai, mokate taikyti teisės aktus realiose situacijose
Gebate aiškiai perteikti informaciją, formuluoti dokumentus ir tvarkyti juos atsakingai
Mokate dirbti su MS Office programomis (Word, Excel, Outlook, MS Project)
Greitai perprantate struktūrą, sugebate analizuoti, apibendrinti ir pateikti informaciją aiškiai
Mokate planuoti savo laiką, dirbti savarankiškai ir komandiškai
Esate iniciatyvus, atsakingas ir Jums svarbu, kad darbai būtų atlikti laiku ir kokybiškai
Ką mes siūlome?
Darbo užmokestį nuo 1700 iki 2500 €/mėn. (neatskaičius mokesčių) su galimybe derėtis pagal Jūsų kompetencijas
Papildomą sveikatos draudimą
Draudimą nuo nelaimingų atsitikimų
Profilaktines sveikatos priemones ir skiepus
Finansinę paramą svarbiais gyvenimo momentais
Papildomas apmokamas atostogų dienas
Mokymus profesinio tobulėjimo tikslais
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!