• Kokybiškas rezervavimo paslaugų atlikimas.
• Taikymas ir laikymąsis kainų politikos ir susijusių procedūrų .
• Užtikrinti, kad visos rezervacijos būtų tinkamai atliktos, informacija perduota įvairiems viešbučio skyriams.
• Stresinių situacijų valdymas.
• Patirtis apgyvendinimo ir svetingumo sektoriuje – privalumas
Reikalavimai
• Atsakingumas, tvarkingumas, imlumas naujovėms, greita orientacija.
• Anglų kalba – privaloma, kitų kalbų mokėjimas – didelis privalumas.
• Gebėjimas vienu metu apdoroti didelį informacijos kiekį.
• Darbo kompiuteriu įgūdžiai.
• Telefoninių pokalbių etikos išmanymas.
• Gėbėjimas išklausyti , draugiškumas, diplomatiškumas.
• Gėbėjimas dirbti bei puikiai suvaldyti stresines situacijas.
Įmonė siūlo
• Darbą draugiškame ir jaunatviškame kolektyve;
• Laiku mokamą atlyginimą
• Nemokamą maitinimą;
• Visas socialines garantijas.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!