1. Priimti prekių užsakymus iš padalinių;
2. Pajamuoti gautas prekes;
3. Klasifikuoti prekes atsargų apskaitos programoje pagal prekių rūšis ir sandėlius;
4.Suvesti į apskaitos programą duomenis apie užsakytų prekių išdavimą;
5. Kontroliuoti užsakymų - išdavimų atitikimą;
6. Pajamuoti konditerijos cecho produkciją;
7. Teikti ataskaitas Finansų ir ekonomikos skyriui;
8. Atspausdinti inventorizacijos aprašus ir įvesti duomenis;
9. Dalyvauti inventorizacijose.
Reikalavimai
1. Aukštasis ekonominis/finansinis išsilavinimas;
2. atitinkamo darbo patirtis - ne mažiau nei 2 metai;
3. geri kompiuteriniai įgūdžiai: MS Office (ypač Excel); darbo patirtis sandėlio apskaitos programomis (pvz., Fidelio F&B) - privalumas;
4. labai geras lietuvių ir anglų kalbų mokėjimas; rusų kalbos mokėjimas - privalumas;
5. asmeninės savybės - kruopštumas, komunikabilumas, sąžiningumas, punktualumas, tvarkingumas ir darbo laiko kontrolė;
6. profesinęės kompetencijos - patirtis dalyvaujant inventorizacijose, materialinės atsakomybės suvokimas.
Įmonė siūlo
Darbas įmonėje garantuoja stabilų ir laiku išmokamą atlyginimą, socialines garantijas.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!