Bendravimas su mūsų privačiais ir verslo klientais, rūpintis jų poreikiais bei juos konsultuoti;
Iškilusių problemų sprendimas, savo kompetencijos ribose;
Įmonės dokumentacijos ir korespondencijos tvarkymas;
Dokumentų registravimas ir archyvavimas;
Kasdienių administracinių užduočių atlikimas.
Reikalavimai
Organizuotumas, geri laiko planavimo įgūdžiai, aukšta asmeninė atsakomybė, labai geri bendravimo įgūdžiai, gebėjimas savarankiškai dirbti;
Komunikabilumas ir orientacija į klientus bei rezultatus;
Patirtis aptarnaujant klientus ir dokumentų archyvavimu būtų privalumas;
Gerai mokėti valstybinę kalbą, sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles;
Kompiuterinis raštingumas bei MS Office programinės įrangos naudojimo įgūdžiai.
Įmonė siūlo
Dinamišką ir atsakingą darbą;
Saviraiškos ir profesinio tobulėjimo galimybės;
Pozityvią darbo aplinką;
Profesionalią komandą ir vadovus;
Galimybės augti įmonės viduje.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!