2022-07-29 11:26:48

Volvo serviso kokybės vadybininkas Klaipėdoje

CVMarket.lt Client

Darbo aprašymas

Koordinuoti serviso klientų užsakymus, priimti naujus užsakymus – vietoje, telefonu ir kompiuterinėse sistemose pagal keliamus „Volvo“ kokybės reikalavimus;
Užtikrinti aukštą „Volvo“ klientų pasitenkinimo lygį;
Įsigilinti į kiekvieno kliento atsiliepimus ar pastabas ir rasti sprendimus;
Diegti naujus „Volvo“ standartus automobilių popardaviminio aptarnavimo padalinyje, užtikrinti jų veikimą ir jų laikymąsi;
Edukuoti ir ugdyti darbuotojus, nustatyti jų tikslus bei prioritetus, ruošti veiksmų planus;
Analizuoti serviso darbo rodiklius, kontroliuoti pardavimo planų vykdymą;
Ruošti reikalingus dokumentus bei ataskaitas;
Užtikrinti sklandžią serviso veiklą (esamos įrangos/įrankių priežiūra, naujų įsigijimai ir t.t);

Reikalavimai

Ne žemesnis kaip aukštesnysis išsilavinimas (privalumas – techninis inžinerinis išsilavinimas); Techninės automobilių ir jų remonto žinios; Gebėjimas deleguoti užduotis, optimaliai paskirstyti darbo potencialą, gebėjimas kontroliuoti darbų kokybę; Gebėjimas racionaliai planuoti savo darbo laiką, dirbti su keliais projektais vienu metu; Gebėjimas spręsti problemas bei atsparumas stresui; Analitiškumas, strateginis mąstymas; Greita orientacija; Puikios anglų bei rusų kalbos žinios (žodžiu ir raštu); Geras kompiuterinis raštingumas (WORD, EXCEL); Būtinas vairuotojo pažymėjimas (B kategorija). Privalumas Vadovaujamo darbo patirtis;

Įmonė siūlo

Galimybę dirbti su vienu iš prestižiškiausių automobilių ženklu; Nuolatinius mokymus, tobulėjimo ir karjeros galimybes; Darbo patirtį bei kvalifikaciją atitinkantį atlyginimą; Visas darbui reikalingas priemones; Visas socialines garantijas. Atlyginimas Derybų klausimas. Jeigu domina darbas UAB „Sostena“, didžiausią automobilių pardavimo ir aptarnavimo tinklą Lietuvoje turinčioje įmonėje, kviečiame siųsti savo CV per CV MARKET sistemą. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. Telefonas pasiteiravimui: 8 46 340731.