Pilnas įmonės buhalterinės apskaitos procesas – nuo pirminių dokumentų iki finansinės atskaitomybės sudarymo.
Darbo užmokesčio skaičiavimas (apie 100–130 darbuotojų).
Mėnesinių ir metinių ataskaitų bei deklaracijų rengimas ir pateikimas (Sodra, VMI, RC ir kt.).
Mokėjimų inicijavimas, finansinių srautų tarp įmonių suderinimas.
Atstovavimas įmonės vardu audito metu.
Bendradarbiavimas su vadovybe, teikiant finansines įžvalgas ir rekomendacijas.
Mes tikimės, kad Jūs:
Turite aukštąjį išsilavinimą (finansų / apskaitos / ekonomikos srityje).
Turite bent 5 metų patirtį tvarkant visą įmonės buhalteriją.
Puikiai išmanote LR teisės aktus, susijusius su apskaita, mokesčiais ir darbo santykiais.
Esate kruopštus (-i), atsakingas (-a), gebate sisteminti informaciją ir greitai priimti sprendimus.
Turite patirties dirbant su programa „Rivilė“.
Mokate bendrauti su įvairaus lygio vadovais, gebate pateikti informaciją aiškiai ir pagrįstai.
Mes siūlome:
Konkurencingą darbo užmokestį, atitinkantį Jūsų kompetenciją ir patirtį, bei kintamą motyvacinį priedą pagal rezultatus.
Investiciją į Jūsų tobulėjimą – apmokamus mokymus, kursus, kvalifikacijos kėlimą.
Įdomų, dinamišką darbą profesionalioje, draugiškoje aplinkoje.
Įmonės renginius ir įtraukiančias vidines iniciatyvas – komandiškumui ir geresniam bendravimui stiprinti.
Papildomas naudas: vienkartinės išmokos, skatinimas už sėkmingas darbuotojų rekomendacijas, papildomos poilsio dienos ir kt.
Pagrindiniai privalumai
Lanksčios darbo valandos
Savarankiškumas organizuojant savo darbą
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!