Įmonės buhalterinės apskaitos įgyvendinimas bei kontrolė;
Ūkinių ir finansinių operacijų apskaitos teisingumo užtikrinimas;
PVM ir kitų mokesčių apskaita ir kontrolė;
Finansinių, mokestinių, statistinių ataskaitų ir deklaracijų rengimas ir teikimas valstybinėms institucijoms ir įmonės vadovybei;
Vadovų konsultavimas finansų ir mokesčių įstatymų taikymo klausimais;
Piniginių srautų stebėjimas ir planavimas;
Bankinių operacijų vykdymas;
Darbo užmokesčio skaičiavimas;
Audito proceso organizavimas, informacijos auditoriams teikimas;
Kitos su buhalterine apskaita ir įmonės finansais susijusios užduotys.
Reikalavimai
Išsilavinimas finansų, ekonomikos, matematikos srityje;
Vadovavimo įgūdžiai, strateginis mąstymas;
Patirtis dirbant su apskaitos programomis Navision / Dynamics 365 Business Central bei patirtis tvarkant didmeninės prekybos finansų apskaitą - didelis privalumas;
Inovatyvumas, gebėjimas greitai reaguoti į pasikeitusią situaciją, apibendrinti, analizuoti ir priimti sprendimus;
Darbą patikimoje, finansiškai stabilioje ir augančioje įmonėje;
Laiku mokamą atlyginimą bei patrauklią motyvacinę sistemą;
Visas socialines garantijas;
Asmeninio ir profesinio tobulėjimo galimybes;
Draugišką atmosferą ir visada pasiruošusį padėti kolektyvą.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!