Susitikimų organizavimas: skambučiai ir el. laiškai potencialiems klientams, susitikimų rezervavimas Pardavimų inžinieriams, follow-up'ų ir priminimų siuntimas.
CRM administravimas: naujų galimybių kūrimas, duomenų tikslumo užtikrinimas, galimybių eigos sekimas ir aktyvus darbas pagal jų statusus.
Lead'ų kvalifikavimas: pirmasis kontaktas su klientu, svarbiausių klausimų uždavimas ir galimybių perdavimas Pardavimų komandai.
Reikalavimai
Geri anglų kalbos įgūdžiai (raštu ir žodžiu); kitų užsienio kalbų mokėjimas – privalumas.
Aktyvumas, drąsa ir iniciatyvumas bendraujant su naujais kontaktais – nebijo skambinti ir megzti pokalbio.
Atsakingumas, tikslumas pildant duomenis CRM sistemoje.
Gebėjimas dirbti savarankiškai ir greitai reaguoti į situacijas.
Įmonė siūlo
Aiškiai apibrėžtas atsakomybes ir palaikančią komandą.
Galimybę tobulėti pardavimų ir verslo vystymo srityse.
Konkurencingą atlyginimą, priklausantį nuo patirties ir rezultatų.
Draugišką, dinamišką darbo aplinką, kur vertinamas aktyvumas ir iniciatyva.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.