2025-01-23 11:16:08

B2B klientų aptarnavimo specialistė (-as) Lenkijos regionui

CVMarket.lt klientas
Nuo 2000 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

UAB KAVITA - optikos prekių didmeninės prekybos lyderis Baltijos šalyse. Ieškome produkto guru, kuri (-is) formuotų akinių rėmelių ir aksesuarų asortimentą bei jį parduotų B2B klientams.

Tau patikėsime:

  • Bendravimą su esamais ir naujais įmonės klientais telefonu, el. paštu ir realaus laiko žinutėmis;
  • Klientų konsultavimą optikos prekių ir paslaugų srityje;
  • Komercinių pasiūlymų pristatymą klientams;
  • Administracinius darbus po komunikacijos su klientu (pvz.: informacijos pildymą įmonės sistemose, pokalbių ataskaitos, užduočių delegavimas, probleminių situacijų sprendimas).

Reikalavimai

Tam, kad Tau puikiai sektųsi, prireiks:

  • Gebėjimo sklandžiai komunikuoti, dėstyti savo mintis žodžiu ir raštu lenkų kalba;
  • Aukštojo išsilavinimo;
  • Patirties klientų aptarnavimo srityje (telefonu ir/ar el. paštu);
  • Gerų kompiuterinio raštingumo įgūdžių (ypatingai Excel);
  • Drąsos, iniciatyvumo ir puikaus bendravimo su klientais;
  • Didelis privalumas - anglų kalbos žinios.

Įmonė siūlo

Tavęs laukia:

  • profesionali ir visada pasiruošusi padėti komanda, palaikantys vadovai;
  • karjeros galimybės;
  • galimybė nuolat tobulėti ir plėsti savo kompetencijas: mokymai, konferencijos;
  • lanksčios darbo valandos ir galimybė dirbti nuotoliu;
  • papildomas sveikatos draudimas;
  • dalinė sporto klubo abonemento kompensacija;
  • ypatingos nuolaidos aukštos kokybės įmonės produktams ir paslaugoms;
  • atlygio priedai, priklausantys nuo pardavimų rezultatų.