Prisidėsi prie veiklų organizavimo ir procesų gerinimo;
Administruosi ir prižiūrėsi dokumentus vidinėje sistemoje;
Prisidėsi prie darbuotojų dokumentų administravimo (komandiruotės, atostogos ir kt.);
Pasitiksi įmonės svečius ir užtikrinsi informacijos perdavimą (el. paštu ir telefonu);
Atliksi kitas vadovo patikėtas užduotis.
Tikimės, kad Tu:
Turi aukštesnįjį ar jam prilygstantį išsilavinimą;
Turi bent 1 metų administravimo/dokumentų valdymo patirtį;
Puikiai komunikuoji žodžiu ir raštu;
Turi anglų kalbos žinių (PRIVALUMAS);
Turi gerus kompiuterinio raštingumo įgūdžius;
Turi gerus organizavimo ir laiko planavimo įgūdžius;
Savarankiškai ir atsakingai vykdai patikėtas užduotis.
Mes siūlome:
Prisidėti prie strategiškai svarbaus Lietuvos projekto kursime švaresnę ateitį;
Plačias mokymosi, kvalifikacijos kėlimo programas;
Papildomus sveikatos ir nelaimingų atsitikimų draudimus;
Darbo užmokestį nuo 1 500 iki 2 000 Eur (Bruto), priklausomai nuo tavo patirties ir kompetencijų.
Pagrindiniai privalumai
Papildomas sveikatos draudimas
Savarankiškumas organizuojant savo darbą
Vertinanti darbuotojų nuomonę aplinka
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.