Turi aukštąjį arba aukštesnįjį išsilavinimą apskaitos, finansų, ekonomikos srityse;
Pasižymi puikiais analitiniais gebėjimais, esi atidus ir pastabus detalėms;
Tavo stiprybė – darbas su skaičiais, dokumentais ir duomenų sistemomis;
Gebi dirbti MS Excel ir SAP programomis (privalumas);
Turi puikias anglų kalbos žinias (privalumas).
Pagrindinės atsakomybės:
Vykdyti PVM apskaitą (I.SAF ataskaitos, PVM deklaracijos, EPRIS ataskaitos, PVM savo poreikiams paskaičiavimas);
Sutikrinti nurašymo aktus, vesti jų apskaitą;
Vykdyti kaupimų, depozito apskaitą;
Tvarkyti importo bei eksporto dokumentus;
Išrašyti sąskaitas-faktūras (esant poreikiui);
Atlikti mėnesio uždarymo procedūras.
Mes siūlome:
Prisidėti prie sėkmingos tarptautinės įmonių grupės veiklos;
Hibridinį darbo modelį - galimybę kelias darbo dienas per savaitę dirbti iš namų;
Terminuotą darbo sutartį, su galimybe pakeisti sutartį į neterminuotą;
Papildomą sveikatos draudimą (po bandomojo laikotarpio);
Nelaimingų atsitikimų draudimą 24/7;
Įvairių socialinių naudų paketą (susidedantį iš materialinės paramos bei apmokamų papildomų atostogų dienų).
Pagrindiniai privalumai
Papildomas sveikatos draudimas
Draugiškas šeimai darbdavys
Karjeros augimo galimybės
Lankstumas bei geras darbo ir asmeninio gyvenimo balansas
Nuotolinio darbo galimybė
Savarankiškumas organizuojant savo darbą
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.