Užsakymų priėmimas, suvedimas į įmonės apskaitos sistemą ir tvirtinimas;
užsakymų vykdymo eigos stebėjimas ir koordinavimas su kitais įmonės padaliniais;
klientų poreikių analizavimas ir tinkamų sprendimų siūlymas;
klientų užklausų administravimas;
pardavimų rezultatų analizė ir ataskaitų rengimas;
transporto užsakymas;
dokumentų ruošimas ir pateikimas muitinės tarpininkui.
Reikalavimai
Aukštesnysis vadybinės ar techninės srities išsilavinimas;
darbo patirtis su verslo klientais;
anglų kalbos žinios;
gebėjimas taikyti klientų aptarnavimo kokybės principus;
duomenų analizės įgūdžiai;
puikūs darbo programa MS Excel įgūdžiai.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.