2025-01-23 11:16:08

Klientų aptarnavimo vadybininkas, CRM konsultantas

CVMarket.lt klientas
1500 - 2000 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

  • Klientų konsultavimas CRM informacinės sistemos naudojimosi klausimais (nuotoliniu būdu; gyvai);
  • Klientų poreikių surinkimas ir analizė;
  • CRM sistemos parametrizavimas pagal kliento pardavimų procesus;
  • Klientų užklausimų valdymas, incidentų registravimas, sprendimas.

Reikalavimai

  • Patirtis klientų IT aptarnavimo srityje, komunikabilumas;
  • Geros rusų ir anglų kalbos žinios žodžiu ir raštu;
  • Aukštasis / Aukštesnysis išsilavinimas (pageidautina IT srityje);
  • Gebėjimas dirbti komandoje: kartu su kolegomis sugebėti aptarti užduotis, diskutuoti ir reikšti savo nuomonę;
  • Gebėjimas savarankiškai planuoti savo veiklą ir rinktis prioritetus atsižvelgiant į iškeltus tikslus;
  • Atsakingumas: laiku ir kokybiškai atlikti užduotis;
  • IT technologijų išmanymas;
  • Būti motyvuotam, norėti tobulėti, kelti savo kvalifikaciją ir įgūdžius.

Įmonė siūlo

  • Darbą augančioje kompanijoje, turinčioje klientus visame pasaulyje;
  • Saviraiškos galimybes ir nuolatinį profesinį tobulėjimą;
  • Konkurencingą atlyginimą ir visas socialines garantijas;
  • Draugišką atmosferą energingoje ir savo darbą mylinčioje komandoje.