Profesionalus, kokybiškas ir mandagus klientų aptarnavimas ir konsultavimas;
prekių pristatymas klientams ir pardavimų vykdymas;
prekių priėmimas ir paruošimas pardavimui;
prekių ekspozicijos priežiūra prekybos salėje;
darbas su kompiuterizuotu kasos aparatu.
Reikalavimai
sėkminga pardavėjos (-o) konsultantės (-o) darbo patirtis nuo 1 m.;
puikūs aktyvių pardavimų įgūdžiai;
nepriekaištinga reputacija;
kompiuterinis raštingumas;
draugiškumas, energingumas, optimizmas, orientacija į klientą, paslaugumas, gebėjimas įtikinti, bendrauti su įvairiais žmonėmis;
ne mažesnis kaip vidurinis arba profesinis išsilavinimas.
Privalumai:
profesinis išsilavinimas pagal pardavėjos (-o) mokymo programą, įgyjant pardavėjos (-o) kvalifikaciją;
darbo kompiuterizuotu kasos aparatu patirtis - privalumas;
darbo, vadovaujantis klientų aptarnavimo standartais, patirtis;
domėjimasis mados tendencijomis;
šnekamosios rusų kalbos žinios.
Įmonė siūlo
darbą VILNIUJE (PC "Vilnius OUTLET", V. Pociūno g. 8) ir/arba (PPC "Ozas", Ozo g.18)
stabilų, nuo rezultatų didėjantį darbo užmokestį (nuo 780 Eur "į rankas" + priedai, priklausantys nuo pardavimų);
visas socialines garantijas;
lankstų darbo grafiką;
darbą draugiškame ir jaunatviškame kolektyve.
Pagrindiniai privalumai
Vertinanti darbuotojų nuomonę aplinka
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.