PRINT STORM – tai daugiau nei 12 metų veikianti personalizuotų pakuočių gamybos projektų valdymo įmonė, teikianti inovatyvius sprendimus verslo klientams visoje Europoje. Bendradarbiaujame su patikimu gamybos partnerių tinklu, kad užtikrintume aukščiausios kokybės pakuočių gamybą ir optimalius sprendimus kiekvienam klientui.
Ieškome žmogaus, kuris ne tik koordinuos projektus, bet ir bendraus su verslo klientais, prižiūrės užsakymų eigą nuo A iki Z ir bus pagrindinis kontaktinis asmuo tarp klientų ir gamintojų.
Jūsų atsakomybės:
✅Esamų klientų projektų valdymas Baltijos šalyse ir ES
✅Puikus klientų aptarnavimo ir ilgalaikio ryšio su klientais kūrimas – operatyvus poreikių išsiaiškinimas, konsultavimas, pasiūlymų rengimas ir pristatymas
✅Užsakymų administravimas ir priežiūra nuo pradžios iki pabaigos
✅Bendradarbiavimas su gamybos partneriais Europoje: gamintojų pasiūlymų analizė, konkurso organizavimas, tinkamiausio gamintojo parinkimas, kainų derybos
✅Klientų informavimas apie naujus sprendimus
✅Užtikrinimas, kad esami klientai gautų aukščiausio lygio aptarnavimą, aiškią informaciją apie užsakymus ir sklandų bendradarbiavimą
✅Logistikos koordinavimas, darbas su transporto ir logistikos įmonėmis
Produktai, su kuriais dirbsite:
✅ Puikių klientų aptarnavimo įgūdžių ir gebėjimo kurti tvarius santykius su klientais
✅ Patirties projektų valdymo srityje
✅ Gebėjimo aktyviai rūpintis klientų patirtimi, užtikrinti aiškią komunikaciją ir kokybišką aptarnavimą
✅ Gebėjimo dirbti savarankiškai ir operatyviai priimti sprendimus
✅ Stiprių analitinių įgūdžių bei tikslumo skaičiuojant
✅ Puikių komunikacijos įgūdžių – gebėjimo profesionaliai bendrauti su klientais ir gamintojais
✅ Puikių anglų kalbos įgūdžių (žodžiu ir raštu)
✅ Gerų kompiuterinių įgūdžių (MS Office, gebėjimo greitai perprasti naujas programas)
Kas būtų privalumas?
⭐️ Patirtis pakuočių gamybos ar prekybos srityje
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.