Įmonės finansinės ir mokestinės atskaitomybės rengimas, deklaracijų ir ataskaitų teikimas VMI, Sodrai, Statistikos departamentui ir kitoms institucijoms;
Darbo užmokesčio, su tuo susijusių išmokų ir mokesčių apskaita, dokumentacijos tvarkymas;
Kasdienių bankinių operacijų vykdymas ir apskaita;
Pirminių buhalterinių dokumentų, pirkimų ir pardavimų apskaitos, didžiosios knygos registrų kontrolė;
Atsargų, ilgalaikio turto, komandiruočių ir atskaitingų asmenų apskaita, automobilių kuro apskaitos priežiūra;
Buhalterinių dokumentų archyvavimas, apskaitos procesų tobulinimas ir pasiūlymų teikimas;
Pagalba ruošiant ir derinant sutartis, konsultavimas finansų ir apskaitos klausimais;
Kiti su įmonės finansų apskaita susiję darbai.
Reikalavimai
Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas finansų, buhalterijos, ekonomikos ar panašiose srityse;
Ne mažesnė nei 2 metų sėkminga darbo patirtis buhalterinės apskaitos ar jos valdymo srityje;
Darbo patirtis su NAV arba Business Central sistemomis – didelis privalumas;
Gebėjimas dirbti komandoje, iniciatyvumas, atsakingumas ir atvirumas pokyčiams;
Galimybė komunikuoti anglų kalba raštu – privalumas;
Noras tobulėti profesinėje srityje ir mokytis naujų dalykų.
Įmonė siūlo
Fiksuotą 1800–2200 eurų/mėn. ir didesnį atlyginimą „į rankas“, priklausantį nuo turimų kompetencijų;
Draugišką, profesionalią ir palaikančią finansų komandą;
Sveikatos draudimo paketą su įvairiomis papildomomis naudomis;
Vieną papildomą apmokamą laisvadienį per mėnesį;
Poilsio galimybes lengvatinėmis sąlygomis Druskininkuose ir Palangoje;
Galimybę dalį laiko dirbti iš namų (po bandomojo laikotarpio).
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.