Sėkmingai veikiančios tarptautinės įmonės atstovybė Lietuvoje – pilnas buhalterinės apskaitos valdymas (naujai atidaroma uždaroji akcinė bendrovė);
Kasdieninių apskaitos operacijų tvarkymas ir priežiūra;
Mėnesinių, ketvirtinių ir metinių finansinių ataskaitų rengimas pagal TFAS;
Finansinių ataskaitų rengimas ir teikimas grupės finansų komandai, vadovams;
Finansų analizė, neatitikimų nustatymas ir tobulėjimo galimybių numatymas;
Išorės auditų koordinavimas, bendravimas su auditoriais ir pagalba užtikrinant sklandų procesą;
Biudžeto sudarymo ir prognozavimo proceso koordinavimas, bendradarbiaujant su bendra įmonės grupės komanda.
Reikalavimai
Aukštasis išsilavinimas finansų, ekonomikos ar panašiose srityse;
2+ metų sėkminga darbo patirtis savarankiškai vedant pilną buhalterinę apskaitą;
Gerai išvystyti anglų kalbos įgūdžiai bendraujant raštu ir žodžiu;
Gebėjimas analizuoti, interpretuoti finansinius rodiklius, priimti pagrįstus sprendimus;
Patirtis finansinių ataskaitų rengime, biudžeto sudarymo ir vidaus kontrolės srityse;
Organizaciniai įgūdžiai, gebėjimas laikytis terminų, dėmesys detalėms ir tikslumas;
Patirtis dirbant tarptautinėje aplinkoje – didelis privalumas.
Įmonė siūlo
Fiksuotą 2400 - 3000 Eur/mėn. atlyginimą "į rankas", priklausomai nuo Jūsų turimos patirties;
Lankstų darbo grafiką (galimybę derinti darbo pradžią/pabaigą);
Galimybę dirbti hibridiniu darbo modeliu (įmonės biure/namuose);
Atsakingas pareigas, galimybę vesti buhalterinę įmonės apskaitą nuo pradžių;
Darbą tarptautinėje aplinkoje, stabiliai ir sėkmingai veikiančioje įmonių grupėje;
Visus reikalingus programų mokymus, galimybę mokytis ir perimti teigiamas praktikas iš užsienyje veikiančių įmonės grupės padalinių.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.