• Prekės ženklo rinkodaros projektų valdymas;
• Skaitmeninės rinkodaros komunikacijos planavimas ir administravimas;
• Projektų ir renginių, skirtų klientams organizavimas ir valdymas;
• Biudžeto formavimas ir analizė;
• Rinkos tendencijų vertinimas;
• Bendradarbiavimas su pardavimų ir klientų aptarnavimo komandomis.
• Aukštasis išsilavinimas rinkodaros ar artimai susijusiose srityse;
• Darbo patirtis marketingo/ prekės ženklo vadybininko (vadovo) pareigose nuo 2 metų;
• Google Adwords, Google analytics, TVS, SEO, SEM;
• Socialinės medijos veikimo išmanymas;
• Patirtis renginių organizavime;
• Labai gera anglų kalba;
• Patirtis internetinio marketingo srityje ne mažesnė, nei 2 metai;
• Galimybė vykti į trumpalaikes užsienio komandiruotes.
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.