Darbo aprašymas
• Rengti rinkodaros bendrovės politiką;
• Organizuoti produkcijos ir teikiamų paslaugų reklamavimo darbus;
• Formuoti firminį bendrovės stilių;
• Formuoti bendrovės įvaizdžio išskirtinumą konkurentų tarpe;
• Organizuoti pavaldžių darbuotojų darbą.
• Organizuoti produkcijos ir teikiamų paslaugų reklamavimo darbus;
• Formuoti firminį bendrovės stilių;
• Formuoti bendrovės įvaizdžio išskirtinumą konkurentų tarpe;
• Organizuoti pavaldžių darbuotojų darbą.
Reikalavimai
• Aukštasis išsilavinimas, pageidautina rinkodaros, marketingo arba reklamos vadybos srityje;
• BŪTINA ne mažesnė nei 3 metų darbo patirtis rinkodaros arba marketingo srityje;
• Būtinos geros anglų kalbos žinios (rusų, vokiečių – privalumas);
• Puikus kompiuterinis raštingumas bei gebėjimas naudotis MS Office programomis;
• Kūrybiškumas, inovatyvumas, iniciatyvumas, savarankiškumas.
• BŪTINA ne mažesnė nei 3 metų darbo patirtis rinkodaros arba marketingo srityje;
• Būtinos geros anglų kalbos žinios (rusų, vokiečių – privalumas);
• Puikus kompiuterinis raštingumas bei gebėjimas naudotis MS Office programomis;
• Kūrybiškumas, inovatyvumas, iniciatyvumas, savarankiškumas.
Įmonė siūlo
• Įdomų, prasmingą ir atsakingą darbą;
• Savarankiškumą ir kūrybiškumą skatinančią aplinką;
• Profesinio ir asmeninio tobulėjimo galimybes;
• Puikias darbo ir atlygio sąlygas.
• Savarankiškumą ir kūrybiškumą skatinančią aplinką;
• Profesinio ir asmeninio tobulėjimo galimybes;
• Puikias darbo ir atlygio sąlygas.