Įmonės valdomų prekinių ženklų marketingo strategijos kūrimas ir vystymas.
Rinkotyra ir naujų galimybių paieška.
Produktų „Brandbook'o“ valdymas.
Marketingo biudžeto planavimas ir valdymas;
Įmonės valdomos didmeninė prekybos ir mažmeninės prekybos tinklo įvaizdžio vystymas.
Viešųjų ryšių vystymas ir valdymas.
Projektų rengimas, įgyvendinimas ir kontrolė.
Produkto įvaizdinė reklama ir reklamos kanalų parinkimas.
Įmonės internetinio puslapio priežiūra, komunikacija socialiniuose tinkluose.
Produktų įvedimo į rinką koordinavimas, produktų kainodaros formavimas.
Reikalavimai
Ne mažiau nei 3 m. sėkminga patirtis marketingo srityje (B2B sektoriuje – didelis privalumas).
Aukštasis išsilavinimas marketingo srityje (turint tinkamą patirtį išsilavinimo sritis nėra svarbi).
Pardavimo procesų išmanymas.
Prekinių ženklų vystymo arba naujų prekinių ženklų įvedimo į rinką patirtis.
Analitiškumas bei puikūs užduočių delegavimo ir planavimo įgūdžiai.
Kūrybiškumas, originalumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus.
Anglų bei rusų kalbos žinios.
Sugebėjimas prisiimti atsakomybę už rezultatus.
Vairuotojo pažymėjimas.
Įmonė siūlo
Atsakingą poziciją 20 metų sėkmingai veikiančioje įmonėje.
Ambicingas užduotis, skatinančias augti kartu su kompetetingais kolegomis.
Motyvuojantį atlygį.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.