2022-07-29 11:26:48
NATŪRALIJA, UAB

NATŪRALIJA, UAB darbo skelbimai

Įmonės aprašymas
4
Darbuotojų sk.
1 103
Peržiūros
~274 €
Vid. atlyginimas
Pristatome VIVI - natūralią, biologiškai aktyvią ir efektyvią kosmetiką.
Be ekstravagantiškų reklaminių pažadų, be kenksmingų cheminių priedų. Daugiau nei 100
odos, plaukų ir kūno priežiūros priemonių už puikią kainą. VIVI reiškia „pilnas gyvybės“- tai
mūsų veiklos esmė ir prasmė.

Mes kuriame saugią ir biologiškai aktyvią kosmetiką, pagamintą natūralių ir ekologiškų
medžiagų pagrindu.

Produktai
Septynerius metus patys eksperimentavome, kūrėme, konsultavomės su laboratorijų
specialistais Prancūzijoje, Italijoje, Šveicarijoje. Šiomis dienomis galime pasiūlyti virš 100
skirtingų veido, kūno, plaukų ir namų linijos kompozicijų.


Žinodami, kokie panašūs ir kartu skirtingi vartotojų poreikiai - sukūrėme saugius,
biologiškai aktyvius produktus, natūralių ir ekologiškų medžiagų pagrindu.

Gamyba
Mūsų vizija yra tapti didžiausiu ir novatoriškiausiu natūralios ir biologiškai aktyvios
kosmetikos gamintoju Baltijos šalyse.

Natūrali sudėtis
Naudojame natūralius, ekologiškus ir sveikatai naudingus ingredientus. Jokių parabenų,
silikonų ir kitų chemizuotų junginių, kurie kenktų sveikatai.

Žaliavų tiekimas
Mūsų paslaptis – tiesiogiai ir betarpiškai importuojamos medžiagos iš viso pasaulio
kosmetikos ingredientų gamintojų. Mes patys ieškome ir rūpinamės žaliavų tiekimu, tad
klientui netenka mokėti už tarpininkų paslaugas. Tokiu būdu galime užtikrinti žemą
produktų savikainą.

Žinios ir inovacijos
Mes nuolat tiriame ir tobuliname savo produktų formules, taip pat kuriame naujus
produktus. Tikslas - turėti platų ir nuolatos atsinaujinantį asortimentą bei plėsti
produktų grupes, atsižvelgiant į klientų pageidavimus.

Plėtra
Šiuo metu turime jau 9 VIVI parduotuves Lietuvoje. Šiuo metu augančiai paklausai ir
susidomėjimui iš užsienio patenkinti sukurta elektroninė parduotuvė www.vivi.lt. VIVI
pasiekia klientų namus Lietuvoje ir visame pasaulyje!

Dizainas
Mažiau yra daugiau.


Mūsų požiūris į parduotuvių interjerą ir dizainą yra racionalus bei minimalus. Vengiame
vizualinio triukšmo, atsisakome nereikalingų blizgučių. Siekiame palengvinti kliento
apsipirkimą, išgryninti mūsų kuriamo produkto vertę ir taip išsiskirti iš konkurentų.
Džiaugiamės sukūrę funkcionalius prekybinius stendus, kurie leidžia greitai ir patogiai
įrengti parduotuves.

Klientai ir rinkodara
Mūsų tikslas, kad VIVI būtų prieinamas plačiai visuomenei, todėl orientuojamės į vidutines
ir didesnes pajamas uždirbančius žmones (Lietuvos) didmiesčiuose. Tikslinė mūsų
auditorija - moteris, besirūpinanti savo sveikata ir grožiu, pirmenybę teikianti ekologiškiems ir natūraliems ingredientams. Ji jautri kainai, tačiau neabejinga lietuviškai produkcijai, nuolat ieškanti naujų ir efektyvių priemonių sau bei savo namams.